Attitude

17/05/2013 at 9:00 am 5 comentarii

Am ajuns la a 10-a piesa din categoria bijuteriilor pentru barbati. 🙂

Attitude este realizat din margele din lemn bleumarin si mov-inchis – 8*3 mm, din nou 🙂 piulite de 8 (mm diametrul), (3 x) snur cerat negru – 1 mm grosime si accesorii metalice argintii – nuanta inchisa.

IMG_4778

Colierul prezinta incuietoare (tip carabina) si are lungimea de 45 + 4 cm (lant prelungire).

BIJUTERII BARBATI 10

Indisponibil.

Sper sa va placa. 🙂

Entry filed under: - - - Bijuterii pentru barbati (6), -- Indisponibile --. Tags: , , , , , .

African Breeze – 3 Solidarity

5 comentarii Add your own

  • 1. O. Tz.  |  19/02/2015 la 12:36 pm

    Si eu vreau!

    Răspunde
    • 2. Lory Glory  |  19/02/2015 la 8:24 pm

      Ma bucur ca iti place. Stabilim detaliile pentru ceva asemanator prin email. 🙂

      Răspunde
  • 3. Negoita Alexandru  |  15/12/2014 la 11:27 am

    Stiu ca articolul este din 2013 dar am zis sa-mi incerc norocul. Mai ai cumva pe stoc acest colier? Daca nu poti sa-mi spui ce loliere din sectiunea barbati mai ai?

    Răspunde
  • 4. DK  |  07/06/2014 la 5:30 pm

    As dori sa cumpar unu. Cat costa ?

    Răspunde
    • 5. Lory Glory  |  16/06/2014 la 2:23 pm

      Am trimis mail. 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


