Rasta

14/02/2013 at 1:39 pm 19 comentarii

Rastafari

Despre mișcarea Rastafari ma gandesc ca a auzit multa lume. Cine n-a vazut macar o sapcuta, tricou sau altceva in culorile specifice verde, galben, rosu sau n-a ascultat macar o data muzica reggae; muzica ce a avut dealtfel un rol important în miscarea Rastafari,  conexiunea dintre rasta si raggae fiind facuta cunoscuta si de faima unor muzicieni precum Bob Marley (sa nu-mi ziceti ca nu stiti cine e, ca nu va cred 🙂 )

Vorbind de culorile specifice, stiu ca au o semnificatie foarte puternica pentru ei. Rosul reprezinta sangele care a fost varsat de sclavii luati din Africa, precum si de catre cei oprimati in timpul luptelor pentru libertate din Africa, Galbenul (sau auriul) reprezintă bogatia Africii exploatata de non-africani, lasand continentul saracit, in ciuda resurselor sale naturale mari, Verdele – frumusetea luxurianta si fertilitatea din Etiopia, considerate ca fiind patria spirituala a Rastafarienilor, cam in acelasi fel in care Israelul este considerat de evrei. Uneori si culoarea neagra este incorporata in design si ea simbolizeaza negrii din Africa și Jamaica.

Revenind la muzica, desi stilul preferat si ascultat in cea mai mare masura este Rock-ul, oricand ascult cu drag Raggae. Practic prin intermediul muzicii am intrat si eu in „contact”, ca sa zic asa, cu Rasta, acum ceva ani in urma.

Ce-i drept, de mult doream sa fac ceva „Rasta”, dar au intervenit ba lipsa timpului, ba lipsa materiei prime, asa ca am tot amanat. Insa, din momentul in care am hotarat sa particip la concursul „Peyote Jewelry” de pe facebook mi-am spus ca asta, clar, e momentul cel mai potrivit s-o fac.

Asada, dupa aproape 4000 de margelute Miyuki Delica (2 mm) si muuuuulte ore de munca, iata rezultatul.

rasta 2

Inelul este lucrat in tehnica peyote flat.

rasta 1

Bratara este lucrata in tehnica two drop peyote aproape in totalitate, doar la sistemul de inchidere m-am folosit extrem de putin de ladder stitch (cusatura scarita).

rasta 3

Disponibil doar la comanda.

rasta 4

Si o melodie in ton, care mie imi place foarte tare.

Entry filed under: -- Disponibile -- stoc actual, Rasta (2), Seturi (21). Tags: , , , , , , , .

„Fiecare copil are minunea lui!” Martisoare – pandantiv 2013

19 comentarii Add your own

  • 1. Marian  |  18/12/2014 la 2:41 pm

    Buna. As dori niste detalii depsre bratara. Ti.am trimis cerere pe messenger si un mesaj asemanator. 🙂

    Răspunde
  • 2. Rasta  |  16/05/2014 la 2:58 pm

    […] multe despre Rastafari am spus aici, asa ca fara alta introducere, va arat niste cercelusi pe care i-am facut zilele trecute, pentru o […]

    Răspunde
  • 3. Rasta <3 | Handmade By Lory  |  14/05/2014 la 3:53 pm

    […] multe despre Rastafari am spus aici, asa ca fara alta introducere, va arat niste cercelusi pe care i-am facut zilele trecute, pentru o […]

    Răspunde
  • 4. Andreea Elena  |  06/04/2014 la 3:11 pm

    Salut ! M-ar interesa pretul pentru cele doua accesorii rasta , daca e ok pe e-mail . O zi faina !

    Răspunde
    • 5. Lory Glory  |  07/04/2014 la 2:38 pm

      Salut, ti-am trimis email cu detalii. O zi faina si tie! 🙂

      Răspunde
  • 6. Mihaela  |  09/02/2014 la 12:22 pm

    Buna,

    M-ar interesa si pe mine, daca mai e de actualitate postarea. Insa as prefera ceva mai subtire. Ma poti contacta pe mail. Mersi!

    Răspunde
    • 7. Lory Glory  |  09/02/2014 la 6:10 pm

      Buna,
      ti-am trimis mail 🙂

      Răspunde
      • 8. B Mihaela  |  09/02/2014 la 8:23 pm

        Buna Lory,

        As fi vrut ca in cazul inelului fiecare culoare sa aiba cu un rand mai putin: 1N 2R 3G 2V 1N (unde NRGV sunt culorile negru, rosu galben verde, dar cred ca te-ai prins deja;)) Iar bratara sa aiba jumatate (sau mai putin) din latimea celei din poza. Ideea e ca vreau sa fie mai subtirele, sa nu iasa chiar atat in evidenta (astfel incat sa le pot purta si la birou 😀 ) Mersi mult pentru raspuns!

        Mihaela

        Răspunde
        • 9. Lory Glory  |  09/02/2014 la 10:46 pm

          Am inteles. 🙂 Ti-am trimis detalii pe mail.

          Răspunde
  • 10. David  |  28/01/2014 la 1:25 am

    vreau si eu o bratara si un inel, id mess: dasse91

    Răspunde
    • 11. Lory Glory  |  28/01/2014 la 10:42 am

      Buna,
      am raspuns pe mail 🙂

      Răspunde
  • 12. Betiuc Tomas  |  29/04/2013 la 2:20 am

    buna, vreau si eu sa stiu pretul pentru amandoua , ma poti contacta la id-tomibetiuc

    Răspunde
    • 13. Lory Glory  |  29/04/2013 la 10:42 am

      Ok, vorbim. Multumesc pentru vizita. 🙂

      Răspunde
  • 14. Csaba  |  27/03/2013 la 3:29 pm

    Bine lucrat, a meritat munca depusa bravo 🙂 PACE!!!

    Răspunde
    • 15. Lory Glory  |  27/03/2013 la 3:31 pm

      Multam frumos!!! Pace! 🙂

      Răspunde
  • 16. Petrea  |  11/03/2013 la 11:22 am

    buna. la ce pret sunt?

    Răspunde
    • 17. Lory Glory  |  11/03/2013 la 2:00 pm

      Buna,
      ti-am trimis raspuns pe mail.
      Multumesc pentru vizita. 🙂

      Răspunde
      • 18. Csaba  |  05/04/2013 la 2:07 am

        As dori si eu o bratara si un inel, ma poti contacta la id-rockmachinee 🙂

        Răspunde
        • 19. Lory Glory  |  05/04/2013 la 1:03 pm

          Ok, Csaba. Vorbim pe mess. 🙂

          Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


