Let’s Rock!

17/06/2012 at 10:51 pm 9 comentarii

Hey guys,

Nu stiu daca v-am mai zis, dar genul muzical care ocupa primul loc in topul preferintelor mele este rockul, asa ca m-am lasat cuprinsa de inspiratie si am creat un colier in acest stil, cu lanturi, un craniu, o cruciulita … mult metal. \m/

Am folosit zale si lanturi din metal argintiu inchis (8*6 mm, 5*3 mm, 3*3 mm si 3*2 mm), o cruciulita filigranata si elemente din argint tibetan: margele (8 mm), tuburi (4*15 mm), linkuri, craniul si incuietoarea tip toggle.

Colierul este destul de lung, masoara 73 cm plus lungimea piesei centrale – 10 cm (exact ce se vede in fotografia de mai jos).

Indisponibil.

Entry filed under: -- Indisponibile --, Coliere (20), ROCK \m/ (5). Tags: , , , , , , , , .

Network Metallic Wings

9 comentarii Add your own

  • 1. Diana Lovin  |  29/11/2015 la 10:55 am

    Buna, imi place mult si mi-as dori unul. Cum te pot contacta? Meci

    Răspunde
    • 2. Lory Glory  |  02/12/2015 la 1:59 pm

      Buna, Diana,
      multumesc, ma bucur tare mult ca-ti place.
      Acest colier este unicat si are deja stapana.Ti-am trimis un email cu mai multe detalii.🙂

      Răspunde
  • 3. Diana  |  28/11/2015 la 9:18 pm

    Buna, imi place mult si mi-as dori unul. Cum te pot contacta? Merci,

    Răspunde
  • 4. Alina  |  29/06/2012 la 1:41 pm

    Poate pina atunci ai vreo idee si de cercelusi….

    Răspunde
    • 5. Lory Glory  |  29/06/2012 la 1:46 pm

      🙂 Vine, cum nu?😉

      Răspunde
  • 6. Alina  |  28/06/2012 la 3:38 pm

    Vreau….dar dupa 5 iulie, cind ma intorc…e ok?

    Răspunde
    • 7. Lory Glory  |  28/06/2012 la 3:40 pm

      E foarte ok. Ti-l rezerv🙂

      Răspunde
  • 8. Jamie's Esthetics  |  18/06/2012 la 1:17 am

    I LIKE! VERY FUN!!

    Răspunde
    • 9. Lory Glory  |  18/06/2012 la 10:38 am

      Thank you, Jamie!🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


