Random Access Memory

16/06/2012 at 1:33 am Lasă un comentariu

Dragilor,

va spuneam despre concursul „Recycled Jewelry”. Mi-a placut foarte foarte tare tema, am tot demontat, dezasamblat, am adunat  o gramada de piese si m-am pus apoi pe „asamblat”. Nu m-am putut opri dupa primul set, asa ca am facut vreo sapte.🙂

Set “Random Access Memory”, format din colier si cercei. Elementul central al colierului este o placuta de RAM, pe care am imbracat-o intr-un strat de lac, pentru stralucire si protectie.

Am mai folosit lanturi de breloc – la colier si cercei, saibe patrate (de la o siguranta automata) – 2 mai mari la colier, 2 mai mici la cercei, doua zale mari (de la o bluza), saibe rotunde, lant argintiu inchis cu inchizatoare din argint tibetan,  accesorii argintii si placate cu argint (tortitele zi zalele de la cercei).

Dimensiuni placuta: 3.1 / 6.87 cm;

Lungime colier: 53 cm;

Lungime cercei (fara tortite): 3.2 cm.

Pret: 34.99 lei.

Entry filed under: -- Disponibile -- stoc actual, Recycled Jewelry (8), Seturi (21). Tags: , , , .

Metallic Beauty Geometry

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


