Metallic Beauty

16/06/2012 at 1:24 am 2 comentarii

Dragilor,

Va prezint creatia castigatoare a locului I la concursul „Recycled Jewelry”. 🙂

„Metallic Beauty” – colier si bratara, realizate din multe cheite de doze, adunate una cate una de Vali de la Bliss. Mersi tare mult inca o data, Vali. 🙂

Mi s-a parut interesanta ideea Andrei, si am inlocuit partea de sus a colierului cu un lant argintiu. Arata cam asa:

Acum colierul are 2 variante, asa ca o puteti alege pe cea care va place mai mult.

Varianta I: lungime colier – 43 + 6 cm;

Varianta II: lungime colier – 44 cm;

Inaltimea „piesei” centrale (de la baza la varf): 10.5 cm;

Lungime bratara: 18.5 + 4.5 cm (lant prelungitor);

Latime bratara: 3.5 cm.

Setul este realizat dupa acest tutorial.

Entry filed under: -- Disponibile -- stoc actual, Premii (9), Recycled Jewelry (8), Seturi (21). Tags: , , , , .

Mechanics Random Access Memory

2 comentarii Add your own

  • 1. Marchis  |  18/02/2014 la 10:32 am

    foarte interesant,imi placeideea

    Răspunde
    • 2. Lory Glory  |  18/02/2014 la 12:08 pm

      Ma bucur ca-ti place. 🙂 Dupa cum spuneam, e realizat dupa un tutorial, asa ca ideea nu e originala, insa mi-a placut si mie mult si de aceea am si pus-o si eu in practica 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


