Mechanics

16/06/2012 at 1:03 am 3 comentarii

Dragii mei,

cei care imi urmariti blogul stiti deja despre concursurile de pe facebook la care tot particip in ultimul timp. De data aceasta tema concursului a fost  „Recycled Jewelry”.  M-am tot gandit la ce as putea recicla, asa ca m-am pus pe demontat si dezasamblat diverse electrice si electronice pe care le-am gasit prin casa. Partea asta, recunosc, mi-a placut la ne-bu-ni-e.🙂 Desi pare ca e mult mai usor de desfacut decat de facut, va zic eu, ca nu e chiar asa. :)) Nici nu mai stiu cate ore am petrecut demontand un epilator, care zacea intr-un colt de dulapior de vreo 3 ani, in zeci de bucatele, mai ales ca trebuia ca toate acestea sa fie intacte ca sa le pot refolosi. Deci, dupa cateva ore de demontat si alte cateva ore de montat, iata ce a iesit.🙂

Set format din colier si cercei, cu un aer usor de steampunk,  realizat din piesele obtinute de la un epilator, atat cele de la exterior, cat si cele din interior. Le-am combinat, lipind piese interioare pe cele exterioare si invers, apoi le-am unit folosind lanturi si accesorii metalice negre.

Cu mare bucurie si emotie, va anunt ca aceasta creatie a primit premiul special – Lucrarea preferata a sponsorului.😛

Si va marturisesc ca  m-am indragostit iremediabil de acest set. 🙂

Lungime colier: 39 + 5 cm;

Inaltimea zonei centrale (de la baza la varf): 12 cm;

Lungime cercei (fara tortite): 4 cm.

Pret: 44.99  lei.

Entry filed under: -- Disponibile -- stoc actual, Premii (9), Recycled Jewelry (8), Seturi (21), Steampunk (1). Tags: , , , , .

Searching for the Light Metallic Beauty

3 comentarii Add your own

  • 1. Elena  |  10/06/2014 la 1:21 pm

    Buna ziua.Am un epilator Braun si vreu sa il desfac, deoarece ca s-a blocat rotita care se invarte.ma gandesc ca daca il curat un pic va merge .Cum pot sa desfac carcasa ? deoarece nu are nici un surub , ci doar niste chestii din plastic, care par foarte bine prinse. Va multumesc .

    Răspunde
  • 2. Dumitriu Daniel  |  07/08/2013 la 1:58 am

    Vand cheite de la dozele de aluminiu. PRET IMBATABIL 150 lei/ kilogramul!!! 0768 990 136

    Răspunde
    • 3. Lory Glory  |  07/08/2013 la 11:23 am

      Mersi pentru oferta. Deocamdata am chiar multe cheite, imi trebuie insa ceva timp liber sa le si „transform”.🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


