Caleidoscop

26/04/2012 at 12:24 pm Lasă un comentariu

Salutare dragilor,

Mai tineti minte caleidoscopul? Cu siguranta fiecare dintre noi a avut macar unul in copilarie. Imi amintesc cat de fascinata eram de acele imagini minunate. Pfuu, cat timp stateam cu „ochii in tub” si cat de tare ma intrebam „oare cum e facut? cum apar imaginile astea? ce-o fi acolo…???” Atat de mare a fost curiozitatea ca nu m-am abtinut, si cu riscul de a renunta la bucuria de a mai privi minunatiile, l-am spart! Trebuia sa stiu! Mare mi-a fost dezamagirea cand am gasit doar cateva bucatele de oglinda si sticla colorata; dar macar aflasem :)) 

Eh, normal ca mi-a mai luat mama unul🙂

Cu imaginile alea vechi in minte si cu inspiratia din alte imagini caleidoscopice de pe marele internet, am incercat si eu varianta mea de caleidoscop, transpus intr-un pandantiv.

Cu siguranta o parte din voi l-ati vazut si pe facebook, unde am participat la concurs , dar a venit timpul sa vi-l arat si aici, mai detaliat.

Pandantivul este realizat din margelute din sticla crackle: turcoaz – verde lime (4 mm), margelute din cristal: rosu, rosu cu reflexii, galben pal, roz pal (4 mm).

Dimensiuni: pandantiv – 5 / 5 cm; tortita – 2 cm.

Pandantivul este insotit de un lant metalic argintiu, cu lungimea de 40 cm.

Pret: 29.99 lei

Entry filed under: -- Disponibile -- stoc actual, Pandantive (9). Tags: , , , .

Princess’ Joy In Love

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


