Cercei, bratara, pandantiv

12/05/2011 at 10:51 am 4 comentarii

Bun gasit. Dragii mei, sa nu credeti ca daca n-am mai postat in ultimul timp am stat degeaba. Iata si dovada:

*** cercelusi pentru o noua cunsotinta – din sarma placata cu argint si margelute din pietre semipretioase (agat si hematit);

*** o bratara pentru o colega (din margelute din argint, sticla si accesorii argintii);

*** si un pandantiv pentru…..mine🙂 (piatra semipretioasa de ametist si sarma placata cu argint).

Entry filed under: -- Indisponibile --, Bratari (9), Cercei (70), Inele (13), Pandantive (8). Tags: , , , , , , .

Am facut-o si pe asta … Magic

4 comentarii Add your own

  • 1. Deea  |  22/05/2011 la 4:46 am

    🙂 Multumesc de raspuns! Te-am adaugat si eu in lista mea🙂

    Răspunde
  • 2. Deea  |  19/05/2011 la 4:22 pm

    Felicitari pentru aparitia la TV.🙂 SI eu sunt din Bacau. Te-ar interesa un schimb de link-uri?
    http://margelutzeblog.blogspot.com/

    Răspunde
    • 3. Lory Glory  |  20/05/2011 la 7:21 am

      Buna Deea. Multumesc mult; te recunosc din comentariile de pe blogul cu minerale al lui Florin😉, deci mai avem o pasiune comuna🙂 Pun link-ul acum🙂

      Răspunde
  • 4. Pentru de dimineață | aghiuţă  |  13/05/2011 la 5:41 am

    […] Noutăți de la Handmade By Lory. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


