Am facut-o si pe asta …

17/04/2011 at 6:35 pm 8 comentarii

Azi (17 aprilie ’11) am aparut pe micul ecran, pe 1TV Bacau la emisiunea „Bacaul este coolt”😀

Ii multumesc din nou Teodorei pentru invitatie si pentru ca a ales o tema atat de fascinanta😀 pentru o emisiune de duminica seara.

Cum a fost?

Zilele trecute am primit o invitatie de a participa la o emisiune televizata cu tema HANDMADE. A fost o surpriza nemaipomenita pentru mine, niciodata nu m-as fi gandit sa apar la TV sa povestesc despre mine si mai ales despre creatiile mele.

Desi sunt o fire cam impulsiva, de data aceasta am stat un pic pe ganduri, am cantarit, am intors-o pe toate partile si pana la urma mi-am facut curaj sa particip la emisiune. Recunosc ca am avut emotii si cu siguranta acestea se vor simti. A fost o experienta frumoasa, interesanta, si daca stau sa ma gandesc cred ca mi-ar placea s-o repet, de data asta poate cu mai putine emotii. Imi place sa vorbesc despre handmade, desi prefer sa ma exprim prin creatiile mele si nu prin cuvinte…

Mai jos, o mica selectie din emisiune🙂

………………………………………………………………………………………………………..

Update: Pentru cei care vor sa urmareasca toata emisiunea, enjoy :p

Entry filed under: Aparitii mass-media (1). Tags: , , , , , , .

Summer Magic Cercei, bratara, pandantiv

8 comentarii Add your own

  • 1. Ciupike  |  21/06/2011 la 9:06 am

    Super.Felicitarii!

    Răspunde
    • 2. Lory Glory  |  21/06/2011 la 10:02 am

      Multumesc🙂

      Răspunde
  • 3. → ''Handmade by Lory'' la 1TV Bacău ←  |  23/05/2011 la 6:33 pm

    […] Sardariu de la HandmadeByLory.wordpress.com a fost ieri invitata emisiunii ”Bacăul e coolt” (1TV Bacău).  A vorbit cu multă […]

    Răspunde
  • 4. yoghii  |  18/04/2011 la 6:27 pm

    Felicitari! Si tie si realizatoarei emisiunii! Multumim ca mai suntem promovati si recomandati pentru lucrurile unice pe care le realizam!

    Răspunde
    • 5. Lory Glory  |  18/04/2011 la 7:09 pm

      Multumesc🙂 si multumesc si din partea Teodorei Ciuraru care a avut aceasta idee minunata pentru tema emisiunii:p

      Răspunde
  • […] În premieră, la un post local de televiziune, s-a discutat despre fenomenul handmade, adică despre tendința de a fi unici a oamenilor. Invitată emisiunii Bacăul e coolt, realizată de Teodora Ciuraru, a fost Lory Sardariu, cunoscută pentru produsele Handmade by Lory. Recunosc ca am avut emotii si cu siguranta acestea se vor simti. A fost o experienta frumoasa, interesanta, si daca stau sa ma gandesc cred ca mi-ar placea s-o repet, de data asta poate cu mai putine emotii. Imi place sa vorbesc despre handmade, desi prefer sa ma exprim prin creatiile mele si nu prin cuvinte… Integral, aici. […]

    Răspunde
  • 7. Lory Glory  |  17/04/2011 la 7:51 pm

    Phiuuu :p

    Răspunde
  • 8. Kaysha  |  17/04/2011 la 7:10 pm

    A iesit foarte, foarte bine!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Follow Handmade By Lory on WordPress.com

Insoteste-ma si pe facebook ;)

Categorii

Ce-ti doreste sufletelul? ;)

Bun venit in lumea creatiilor handmade! :)

Daca te intereseaza ceva anume, CERCELUSI, BRATARI, COLIERE, INELE, PANDANTIVE, alege din lista de subcategorii din categoria "DISPONIBILE", pentru a vedea ce este in stoc,

daca doresti sa vezi si bijuteriile achizitionate deja (se pot crea modele asemanatoare, dar nu identice), alege categoria "INDISPONIBILE",

sau bucura-ti ochii si sufletul trecand privirile peste toate bijuteriile, accesand pagina cu pagina postarile anterioare.

River


